سرخط خبرها

اختصاص اینترنت رایگان برای خبرنگاران به مناسبت «روز خبرنگار» ۱۴۰۲ + نحوه دریافت

  • کد خبر: ۱۷۷۹۱۹
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
اختصاص اینترنت رایگان برای خبرنگاران به مناسبت «روز خبرنگار» ۱۴۰۲ + نحوه دریافت
در آستانه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ از اختصاص ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز خبرنگار بر روی شماره تلفن همراه خبرنگارانی که در سامانه جامع ثبت نام کرده اند، خبر داد.

ایمان شمسایی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: فردا دوشنبه (۱۶ مرداد) فهرستی از اسامی خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت‌نام قطعی داشته‌اند به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحویل داده خواهد شد تا ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز خبرنگار بر روی شماره تلفن همراهی که در سامانه جامع ثبت شده است، دریافت کنند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشکل‌های مختلفی در حوزه رسانه و مطبوعات مشغولند اما این الزام وجود ندارد که هرکس عضو این تشکل‌ها بود خبرنگار است و خبرنگاران حق التالیف و عکاسان حق الزحمه نیز می توانند با عضویت در این سامانه و در بخش خبرنگاران آزاد و پیشکسوت، از حمایت های وزارت ارشاد برخوردار شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگاران می‌توانند با ورود به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir نسبت به ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک خود در بخش خبرنگاران این سامانه اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->